مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 15:122022-07-08اقتصادي

تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری شهر ایلام نیازمند 22 میلیارد تومان است


مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در بحث روشنایی و نور ورزشگاه 15 هزار نفری مشکلاتی وجود دارد گفت: برای تکمیل این پروژه به مبلغی بالغ بر 22 میلیارد تومان نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، استادیوم 15 هزار نفری شهر ایلام در زمینی به مساحت 200 هزار متر مربع و با زیربنای 36 هزار و 600 متر مربع با هزینه تقریبی 15 میلیارد تومان در سال 1392  احداث و افتتاح شد اما بعد گذشت 9 سال کماکان این ورزشگاه تکمیل و راه اندازی نشده است.

مظفر علی شایی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ظهر امروز در مورد  تکمیل پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری شهر ایلام به خبرنگار فارس گفت: این پروژه در مناقصه قرار گرفته است و در 20 تیرماه برنده این مناقصه مشخص می شود و بعد انعقاد قرارداد کار تکمیل آغاز می شود.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه به مبلغی بالغ بر 22 میلیارد تومان نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در پاسخ خبرنگار ما در مورد مشکلات ورزشگاه 15 هزار نفری شهر ایلام گفت: در بحث روشنایی و نور ورزشگاه مشکلاتی وجود دارد که باید سیستم آن ترمیم و تنظیم شوند.

علی شایی در این مورد بیان داشت: برای استفاده از سکوهای ورزشگاه، زیر سکوها که شامل دو تا رختنکن و 7 تا 8 تا اتاق هستند (در آینده برای هیات ها مورد استفاده قرار می گیرند) با توجه به اینکه  موارد ذکر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری شهر ایلام نیازمند 22 میلیارد تومان است

تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری شهر ایلام نیازمند 22 میلیارد تومان است