مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 15:522022-07-08سياسي

صاحبخانه ها به گرانی مسکن دامن نزنند/ نسبت به هم انصاف داشته باشیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران با بیان اینکه مسأله غدیر زیربنای عاشورا، امامت و مکتب شیعه اثنی عشری است اظهار کرد: غدیر چنان مهم است که خداوند تمام زحمات پیامبر گرامی اسلام را منوط به تبلیغ آن کرده است.

وی با بیان اینکه سخن پیامبر اسلام لازم الاجرست افزود: غدیر مسأله استدلالی است و علامه امینی عمر خود را برای استدلال آن در کتاب الغدیر صرف کرده است.

امام جمعه موقت همدان در غدیر، ولایت به معنای قانون گذاری شرعی و عرفی است تصریح کرد: ولایت فقیه از ثمرات غدیر است و ائمه معصوم فرمودند در زمان غیبت باید به فقها رجوع کرد پس غدیر را هر چه بیشتر باید گرامی داشت، اطعام داد و جشن گرفت.

وی با بیان اینکه قانون اساسی ما تنها قانون اساسی که  بر اساس غدیر بنا نهاده شده است ادامه داد: در روز غدیر هر کاسبی یک پرچم شادی بر سر درب محل کسب خود برافراشته سازد، در مجموع کسبه دو پرچم سیاه و سبز داشته باشند که در ایام عزاداری و جشن از آن استفاده کنند.

موسوی اصفهانی در ادامه به هفته گرامیداشت حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: در زمان رضاشاه ملعون، در مسجد گوهرشاد افرادی را که علیه بی حجابی قیام کردند به گلوله بستند و مشخص نیست در این راه چند نفر برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبخانه ها به گرانی مسکن دامن نزنند/ نسبت به هم انصاف داشته باشیم

صاحبخانه ها به گرانی مسکن دامن نزنند/ نسبت به هم انصاف داشته باشیم