مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 16:072022-07-08سياسي

امام جمعه سیریک: وضعیت آب در شهرستان سیریک بحرانی است


مردم این منطقه 40 تا 50 روز آب ندارند، آبی هم نیست که بخرند و وضعیت آب در این شهرستان بحرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیریک، حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: خشوع و خضوع در زندگی از مصادیق اصلی تقوا در زندگی است و عملکرد خود را فقط در راستای رضای الهی قرار دهیم.

وی افزود: امروز با توجه به شرایط موجود جامعه باید حواسمان به همسایگان خود باشد، چرا که به جز عبادت روحی و جسمی، عبادت اجتماعی نیز مانند قرض و وام دادن بدون سود به هم نوعان نیز وجود دارد.

امام جمعه سیریک گفت: اهمیت روز عرفه همانند شب قدر است و اگر کسی موفق به کسب فیض در شب های قدر نشده روز عرفه بهترین فرصت برای پیدا کردن خود و تقویت عبادات است بویژه عبادت های اجتماعی که باید تبدیل به رکن اصلی جامعه اسلامی شود.

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: مسلم بن عقیل دوران ما امام خامنه ای است که پرچمدار حکومت جمهوری اسلامی ایران است تا زمانی که این مسوولیت را به امام زمان(عج) بدهند.

وی ادامه داد: از مردم شهرستان سیریک می خواهم نهایت همکاری را با دامپزشکی و شبکه بهداشت داشته باشند و با توجه به شیوع بیماری جدید از طریق گوشت و دام تمهیدات لازم را برای جلوگیری از این بیماری بیاندیشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سیریک: وضعیت آب در شهرستان سیریک بحرانی است

امام جمعه سیریک: وضعیت آب در شهرستان سیریک بحرانی است