مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 16:322022-07-08اجتماعي

ریزش بخشی از تونل مترو کرمانشاه خسارتی نداشت


در روی سطح زمین و در خیابان مدرس هر دو ساعت یکبار نشست زمین چک می شود و فقط به دلیل ایمنی در خیابان بالای تونل محدودیت تردد اعمال شده است.

- معاون اجرایی سازمان حمل و نقل ریلی کرمانشاه با حضور در محل حفاری تونل قطار شهری، توضیحاتی در مورد ادامه روند عملیات این قطعه ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم از کرمانشاه، پس از انتشار خبر ریزش بخشی از تونل قطار شهری کرمانشاه در قطعه دوم و زیر محدوده بافت قدیمی شهر، خبرنگار تسنیم برای آگاهی مخاطبان از وضعیت تونل و ادامه روند عملیات اجرایی این قطعه با مسئول اجرایی سازمان حمل و نقل ریلی کرمانشاه در محل حادثه ریزش تونل گفت وگو کرد.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل ریلی کرمانشاه در این رابطه گفت: از دیروز صبح با یک زون ناپایدار در قطعه دوم تونل قطار شهری کرمانشاه در کیلومتر 8.

875 در عمق 29 متری مواجه شدیم که وضعیت تونل مورد رصد مشاوران سازمان قرار گرفت که در عصر روز پنجشنبه مرحله هشدار را برای وضعیت تونل اعلام کردیم و مسئولان شهری و استانی در جریان موضوع قرار گرفتند.

مهدی غلامرضایی افزود: شب گذشته مسئولان استانی از وضعیت تونل بازدید کردند و جلسه ستاد بحران در محل کارگاه قطار شهری کرمانشاه تشکیل شد که در این جلسه تصمیم گرفته شد برای حفظ ایمنی شهر در خیابان مدرس حد فاصل میدان آزادی تا سه راه نواب محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش بخشی از تونل مترو کرمانشاه خسارتی نداشت

ریزش بخشی از تونل مترو کرمانشاه خسارتی نداشت