مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 16:572022-07-08بين الملل

قتل در مدارس آمریکا به بالاترین سطح 20 سال گذشته رسیده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ بر اساس داده های دولت فدرال بیش از 80 درصد مدارس دولتی آمریکا گزارش کردند که همه گیری کرونا بر رفتار دانش آموزان و رشد اجتماعی و عاطفی آن ها تأثیر گذاشته است و به موازات این شرایط، - محققان آمریکایی براساس یافته های خود طی دوران کرونا دریافتند که این دوران آثار منفی بر سلامت روان دانش آموزان و سوء رفتار با معلمان در پی داشته است همچنین تیراندازی در مدارس آمریکا به بالاترین سطح 20 سال گذشته رسیده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ بر اساس داده های دولت فدرال بیش از 80 درصد مدارس دولتی آمریکا گزارش کردند که همه گیری کرونا بر رفتار دانش آموزان و رشد اجتماعی و عاطفی آن ها تأثیر گذاشته است و به موازات این شرایط، مدارس معتقدند که تقریباً دانش آموزان به حمایت بیشتری برای سلامت روان نیاز دارند.

واشنگتن پست در این باره نوشت: داده های جمع آوری شده در پایان سال تحصیلی 2021-2022 نشان داد که بیش از 70 درصد مدارس، شاهد افزایش غیبت های مزمن دانش آموزان از زمان شروع همه گیری بوده اند و حدود نیمی از مدارس، افزایش بی احترامی نسبت به معلمان و کارکنان را گزارش کرده اند.

کوین ولنر، استاد دانشگاه کلرادو در بولدر و مدیر مرکز ملی سیاست آموزشی گفت: این نظرسنجی تصویر منسجم قابل توجهی را نشان می دهد که هنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل در مدارس آمریکا به بالاترین سطح 20 سال گذشته رسیده

قتل در مدارس آمریکا به بالاترین سطح 20 سال گذشته رسیده