مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 17:122022-07-08سياسي

پرداخت مالیات موجب رفع محرومیت می شود/لزوم حمایت از تولید با نگاه مشوقانه


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر پرداخت مالیات در راستای اجرای طرح های مختلف عمرانی و همچنین افزایش رفاه اجتماعی تاکید کرد و گفت: پرداخت مالیات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های امروز نماز جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت رعایت عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: زندگی یک فرد مسلمان، باید براساس رعایت حجاب، حیا و عفت باشد چرا که این موضوع موجب تحکیم بنیان خانواده است و همه باید در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: خداوند متعال حجاب در انسان را به قسمت های مختلفی تقسیم کرده است، همچون حجاب در نگاه، حجاب در زبان، حجاب در رفتار و حجاب در پوشش که انسان را ملزم به رعایت آنها کرده است؛ چرا که با رعایت این موارد انسان پاکدامنی خود را حفظ و از هدف دشمن برای بی عفت کردن جامعه و ترویج بی بند و باری و فروپاشی نظام خانواده جلوگیری می کند.

سید مهدی قریشی اظهار کرد: علاوه بر حجاب پوشش و حجاب نگاه، در آموزه های اسلامی، حجاب زبان نیز مطرح است و باید در این خصوص هم مردم در زمان سخن گفتن با نامحرمان، حجاب زبان خود را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به نزدیک شدن به روز عرفه و عید قربان، گفت: روز عرفه یکی از روزهای پر فضیلتی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مالیات موجب رفع محرومیت می شود/لزوم حمایت از تولید با نگاه مشوقانه

پرداخت مالیات موجب رفع محرومیت می شود/لزوم حمایت از تولید با نگاه مشوقانه