مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 17:172022-07-08اقتصادي

اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک در دهاقان


مدیر کل مخابرات استان اصفهان از انجام آزمایشی اپلیکیشن یار و سامانه Ussd طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: این آمادگی وجود دارد که پس از اعلام از سمت دولت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، اسماعیل قربانی مدیرکل مخابرات استان اصفهان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما  امروز در یکی از فروشگاهای زنجیره ای دهاقان حاضر شدیم تا در اولین فر وشگاه به صورت رسمی، آزمایش خرید از طریق اپلیکیشن یار و سامانه Ussd که برای طرح کالابرگ الکترونیکی طراحی شده را انجام بدهیم.

وی ادامه داد: قرار هست که از طریق سامانه یار که شامل اپلیکیشن همراه و Ussd است، بر اساس برنامه ریزی که انجام خواهد شد، خدمات فروش کالا به وسیله کالابرگ را در فروشگاه ها  انجام دهیم.

قربانی تشریح کرد: خریداران می توانند با نصب اپلیکیشن یار در گوشی ، خرید شان را متناسب با نیاز های خود انجام دهند،  قیمت کالاهای یارانه ای مانند مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، روغن و ماکارونی هنگام خرید از یارانه شان کسر و هزینه مابقی کالاهارا پرداخت خواهند کرد.

مدیرکل مخابرات استان اصفهان گفت: آزمایش اپلیکیشن و کد Ussd در دهاقان انجام شد و این آمادگی وجود دارد که پس از اعلام از سمت دولت، این فرایند در فروشگاه های سراسر استان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک در دهاقان

اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک در دهاقان