مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 17:272022-07-08فرهنگي

فیلم لیلی رشیدی در معتبرترین جشنواره شرق اروپا


فیلم «تابستان با امید» نیز عصر روز پنجشنبه با حضور کارگردان و لیلی رشیدی (بازیگر زن اصلی فیلم) نمایشی را در سالن اصلی کاخ جشنواره (گراند سالن هتل ترمال، - فیلم تابستان با امید نیز عصر روز پنجشنبه با حضور کارگردان و لیلی رشیدی (بازیگر زن اصلی فیلم) نمایشی را در سالن اصلی کاخ جشنواره (گراند سالن هتل ترمال، محل برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره) تجربه کرد.

پنجاه و ششمین دوره جشنواره فیلم کارلووی واری در جمهوری چک، در حالی برگزار می شود که پیش از اعلام برندگان آن می توان گفت، سینمای ایران به چند موفقیت دست یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران پس از 10 سال غیبت، در بخش رقابتی جشنواره فیلم کارلووی واری برای تصاحب گوی بلورین این جشنواره (مسابقه اصلی)، با یک فیلم حضور دارد.

تابستان با امید ساخته صدف فروغی و با بازی لیلی رشیدی.

این فیلم هرچند با مشارکت کانادا ساخته شده و محصول مشترک ایران و کانادا محسوب می شود اما در ایران و با اکثریت عوامل ایرانی فیلمبرداری شده و در نمایش های جشنواره هم به عنوان فیلمی از ایران معرفی می شود.

آخرین حضور سینمای ایران در بخش رقابتی اصلی جشنواره کارلووی واری به سال 2012 میلادی و فیلم پله آخر برمی گردد که درنهایت هم گوی بلورین بهترین بازیگر زن را برای لیلا حاتمی و جایزه بهترین فیلم فیپرشی را برای علی مصفا به ارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم لیلی رشیدی در معتبرترین جشنواره شرق اروپا

فیلم لیلی رشیدی در معتبرترین جشنواره شرق اروپا