مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 19:272022-07-08سياسي

همه مسئولان موظف به رعایت اجرای حجاب هستند


لازم است که همه اقشار مردم و مسئولان از ارزش های انقلابی به ویژه عفاف و حجاب دفاع کنند و با دستور رییس جمهور همه مسئولان موظف به رعایت این واجب الهی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، امام جمعه قم گفت: همه اقشار مردم و مسئولان از ارزش های انقلابی به ویژه عفاف و حجاب دفاع کنند و با دستور رییس جمهور همه مسئولان موظف به رعایت این واجب الهی هستند.

سیدمحمد سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد در ادامه جریان شناسی عصر پیامبر صلوات الله علیه و اله به تفسیر آیه 47 سوره توبه اشاره و اظهار کرد: منافقان وقتی بحث جهاد پیش می آمد در مسلمانان ایجاد سستی و فتنه می کردند و خود نیز شانه از بار جهاد خالی می کردند.

وی گفت: قرآن می فرماید اگر منافقان برای نبرد با شما بیرون می آمدند با تشویش، دلهره، خبر چینی، تفرقه، اختلاف افکنی و انتشار اخبار ساختگی و دروغ فتنه برپا می کردند چون در میان سربازان اسلام هم همواره افراد سست ایمانی هستند که از منافقان اثر می پذیرند، هنگام بروز خطر منافقان با فرار خود از جبهه و به دنبال خود کشاندن ساده لوحان باعث اخلال در جهاد می شدند.

امام جمعه قم گفت: خداوند در آیه 47 سوره توبه بعد از نقل پاره ای از اندیشه ها و افکار غلط منافقان و تأثیر سوئشان در رزمندگان به مسلمانان مژده می دهد که نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مسئولان موظف به رعایت اجرای حجاب هستند

همه مسئولان موظف به رعایت اجرای حجاب هستند