مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 07:422022-07-09اقتصادي

پرداخت 68 میلیارد تومانی مالیات در سوادکوه


مدیر امور مالیاتی سوادکوه از پرداخت 68 میلیارد تومانی مالیات در سوادکوه خبر داد و گفت: مهلت ارائه الکترونیکی اظهار نامه مالیاتی صاحبان مشاغل «اشخاص حقیقی» تا 31 تیرماه تمدید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، امید مراد پور صبح امروز به مناسبت هفته مالیات در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مالیات وجوهی است که هر کدام از افراد جامعه از درآمد خود برای حفظ منافع براساس استطاعت مالی به خزانه دولت می پردازند که برای استقلال اقتصادی ضرورت دارد، گفت: حدود 66 درصد هزینه دولت را مالیات تشکیل می دهد.

مدیر امور مالیاتی سوادکوه با بیان اینکه مالیات نقش عمده در تامین هزینه دولت دارد، افزود: حدود 40 میلیارد تومان مالیات مستقیم از فعالان اقتصادی شهرستان طی سال گذشته دریافت شد و حدود 28 میلیارد تومان از محل وصولی مالیات ارزش افزوده دریافت شده است.

وی گفت: جمع وصولی مالیاتی 12 ماه 1400 مبلغ 68 میلیارد تومان شامل مالیات های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده است و 13 میلیارد تومان عوارض از محل ارزش افزوده در 12 ماه 1400 وصول شده واریزی به حساب شهرداری های پل سفید و زیراب و الاشت و دهیاری های بخش های مرکزی و زیراب واریز شد.

وی به مبلغ واریزی ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: واریزی شهرداری پل سفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 68 میلیارد تومانی مالیات در سوادکوه

پرداخت 68 میلیارد تومانی مالیات در سوادکوه