مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-09ورزشي

22 تضاد عجیب در جامعه ما


مردم ما از سن 6 سالگی بدون تعصب خاصی عاشق مهاجرت به هر کشوری که نامش ایران نباشد، می شوند! اما وقتی تیم ملی مان به یک کشور خارجی برای یک مسابقه ورزشی برود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، فرزین پورمحبی، با بر شمردن 22 تضاد عجیب در جامعه در خبرآنلاین نوشت: فرهنگ عمومی مردم و مدیریت فرهنگی و اجتماعی در جامعه ما، مملو از تضاد ها و پارادوکس های عجیب و غریب است.

این 22 مورد دریافتی از وضعیت این تضاد های پیش روی ماست که می خوانید: 1- در کشور عزیزمان نشستن زنان و مردان کنارهم در تاریکی رمانتیک سینما ها و در اوج هیجانات کنسرت ها مشکلی ندارد، اما در استادیوم های کاملا روشن و باز آنهم با حضور کلی دوربین، مشکل دارد! 2- مسئولین عزیزمان به کشور هایی که بیشتر فحش می دهند بیشتر از بقیه مردم، برای گرفتن گرین کارت و رفتن به آنجا ها (به بهانه مارموریت؛ ادامه تحصیل خود و خانواده شان؛ سرمایه گذاری؛ خرید و.

) سر و دست می شکنند! 3- اصولا مسئولین دلسوزمان از زمان قاجار تا حالا کشوری را که ساخته و پرداخته خودشان بوده را خیلی قبول نداشته و ندارند! مثلا احمدشاه حاضر بود در سوییس کاهو بفروشد، اما در ایران یک شاه نباشد! 4- به گواه تاریخ، مسئولین ما همیشه در دوران زنده بودن شان برای رفتن به اروپا و آمریکا له له زده اند، اما بعد از مرگ شان وصیت سفت و سختی کرده اند که حتما در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 تضاد عجیب در جامعه ما

22 تضاد عجیب در جامعه ما