مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 10:022022-07-09پزشكي

افزایش موارد سرپایی و بستری کرونا در همدان/ همدان و فامنین زرد شدند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از افزایش موارد سرپایی و بستری کرونا در همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر همدان و فامنین در جدول رنگ بندی زرد هستند و امکان بروز پیک هفتم کووید 19 وجود دارد.

- فاطمه ترکمان اسدی؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا امروز در گفت وگو با فارس نسبت به افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا در همدان هشدار داد و اظهار کرد: با توجه با افزایش موارد سرپایی و بستری ابتلا به کرونا طی هفته اخیر در استان، دغدغه خیز و پیک هفتم این بیماری وجود دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی کشور، همدان و فامنین زرد شدند خاطرنشان کرد: در حال حاضر اینکه بگوییم حتما به سمت پیک می رویم و باید در این خصوص تصمیماتی بگیریم، هنوز زود است و در هفته های آتی باید منتظر اتفاقات پیش رو بود اما روند ابتلا افزایشی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه امیدواریم پیک هفتم اتفاق نیافتد و تنها افزایش موردی از بیماری کرونا باشد گفت: در این شرایط لازم است خود و خانواده های خود را در مقابل این بیماری مصون نگه داریم تا گرفتار عوارض ابتلا به آن نشویم.

  وی با اشاره به ضرورت واکسیناسیون افراد خانواده در مقابل کووید 19 افزود: درخواست ما تکمیل دوره واکسیناسیون است و افرادی که کودکان سنین 5 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد سرپایی و بستری کرونا در همدان/ همدان و فامنین زرد شدند

افزایش موارد سرپایی و بستری کرونا در همدان/ همدان و فامنین زرد شدند