مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 10:322022-07-09پزشكي

افزایش شهرهای زرد در نقشه کرونایی کرمانشاه


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: شهرستان های گیلانغرب، سرپل ذهاب و صحنه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

- مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان به لحاظ بیماری کرونا، اظهار کرد: شهرستان های گیلانغرب، سرپل ذهاب و صحنه در وضعیت زرد کرونایی هستند.

وی ادامه داد: شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، جوانرود، دالاهو، قصرشیرین، کنگاور، پاوه، ثلاث باباجانی، هرسین، روانسر و سنقر وکلیایی نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: مدتی بود آمار کرونا در استان بسیار کاهش یافته بود به طوری که به عدد صفر هم رسیدیم، اما متأسفانه دوباره آمار بستری ها بالا رفت و دو رقمی شد.

بیمارستان گلستان کرمانشاه از بخش کرونایی خارج و به حوزه تخصصی سوختگی بازگشت وی در ادامه با بیان اینکه بیمارستان گلستان کرمانشاه از بخش کرونایی خارج شده به حوزه تخصصی سوختگی بازگشته است، گفت: اوایل شیوع بیماری کرونا بیمارستان گلستان که بیمارستان سوانح و سوختگی بود برای پذیرش بیماران کرونایی تغییر کاربری داد و مرکز اصلی درمان بیماران کرونایی تبدیل شد و بیماران سوختگی به بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شهرهای زرد در نقشه کرونایی کرمانشاه

افزایش شهرهای زرد در نقشه کرونایی کرمانشاه