مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-09دانش

تصویب رشته جدید کاردانی فنی بصری سازی داده در دانشگاه جامع علمی کاربردی


با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی برای نخستین بار دوره کاردانی فنی بصری سازی داده با نگاه به مشاغل آینده در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، علیرضا جمالزاده سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه گفت: با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی برای نخستین بار دوره کاردانی فنی بصری سازی داده با نگاه به مشاغل آینده در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.

وی افزود: بصری سازی در واقع ارتباط داده ها به روشی بصری یا تبدیل داده های خام به بینشی است که به راحتی برای بهره برداران قابل تفسیر باشد.

جمالزاده در ادامه اظهار داشت: دانش آموختگان این رشته، مهارت ها و توانمندی هایی چون شناخت ابزارها و نرم افزارهای  بصری سازی داده مانند  Tableau، نگاشت داده ها، شناخت  Storyboarding و داشبورد، مجازی سازی داده ها، به کارگیری گرافیک کامپیوتری در بصری سازی داده، جمع آوری ، طبقه بندی و دسته بندی داده ها، استخراج داده های موردنیاز و حذف داده های خراب ، شناخت تکنیک های Data Cleaning، به کارگیری انواع مختلف نمودارها و جداول برای ساخت داشبورد سازمان،به کارگیری نرم افزار  Excel در ایجاد داشبورد را کسب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب رشته جدید کاردانی فنی بصری سازی داده در دانشگاه جامع علمی کاربردی

تصویب رشته جدید کاردانی فنی بصری سازی داده در دانشگاه جامع علمی کاربردی