مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 11:072022-07-09سياسي

بررسی مشکلات هویتی زلزله زدگان هرمزگانی توسط ثبت احوال


سرپرست اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان طی سفر به مناطق زلزله زده غرب هرمزگان، سایه خوش و سایر روستاهای آسیب دیده، مشکلات هویتی و فقدان مدارک هویتی مردم را مورد بررسی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، راشد رشیدی سرپرست اداره کل  ثبت احوال استان هرمزگان به منظور پیگیری ورسیدگی به مشکلات هویتی روستاهای زلزله زده سایه خوش ورستاهای تابعه از این مناطق  بازدید بعمل آورد.

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان ضمن ، قدردانی از مسئولین استانی و مردم نوعدوست  که رسیدگی به امور زلزله زدگان را با جدیت دنبال می کنند، اظهار داشت: در شرایط بحران و حوادث طبیعی مدارک هویتی افراد از بین می رود و در این شرایط ثبت احوال همواره دغدغه مندبوده و  تمهیدات و مقدمات لازم را در راستای حل مشکلات هویتی مردم زلزله زده بکار می گیرد.

در این راستا و با وقوع زلزله در غرب هرمزگان، این اداره کل با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،گروه جهادی اعزامی ازسازمان ثبت احوال کشور و دهیاری، میز خدمات ثبت احوال را در مناطق آسیب دیده از تاریخ 16 تیرماه مستقر کرد.

رشیدی خاطر نشان کرد:افرادی که مدارک هویتی آنها هنگام وقوع زلزله ازبین رفته یا مخدوش شده است می توانند به همکاران ثبت احوال مستقر در میز خدمت مراجعه  نموده ونسبت به درخواست مدارک هوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات هویتی زلزله زدگان هرمزگانی توسط ثبت احوال

بررسی مشکلات هویتی زلزله زدگان هرمزگانی توسط ثبت احوال