مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 11:222022-07-09سياسي

برنامه های سازمان امور دانشجویان در جذب دانشجویان بین الملل امیدبخش است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: برنامه ‎ها و افق نگاه سازمان امور دانشجویان در جذب دانشجویان بین الملل بسیار امید بخش و در مسیر خوب و هدفمندی است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در دیدار معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان گفت: انقلاب اسلامی ایران محدود به مرزهای جغرافیایی خود نیست و فرا مرزی و منطقه ای و جهانی می اندیشد و در تحقق این اندیشه، جذب دانشجویان بین الملل نقش آفرین  و مؤثر است و جا دارد گسترش یابد.

وی به ظرفیت ‎های قرآن و نهج البلاغه و فرهنگ دینی در جذب دانشجویان بین الملل اشاره کرد و خاطر نشان کرد: قرآن اگر به نیکی وارد هر دلی از هر ملتی شود، بی شک منشا تحول خواهد بود و ما از این ظرفیت مغفول مانده ایم که باید با تدبیر و با زبان هنر و ظرافت و زیبایی آن را بکار بگیریم و مطمئنا به نتایج سودمندی نیز خواهیم رسید.

هاشم داداشپور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان نیز گزارشی از وضعیت دانشجویان بین الملل در ایران ارائه داد و سپس به نقش و جایگاه و ماموریت دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین اشاره کرد و اظهار داشت: این دانشگاه از زمان تاسیس تا امروز دچار افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سازمان امور دانشجویان در جذب دانشجویان بین الملل امیدبخش است

برنامه های سازمان امور دانشجویان در جذب دانشجویان بین الملل امیدبخش است