مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 11:372022-07-09بين الملل

رمزگشایی «میدل ایست مانیتور» از پشت پرده استعفای نفتالی بنت


پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی می نویسد: «برای بسیاری از افراد واضح و آشکار شد که بی تجربگیِ سیاسی نفتالی بنت ، عملا وی را به یک فرد غیرمناسب برای تصدی کرسی نخست وزیری رژیم اسراییل تبدیل کرده بود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی، نفتالی بنت نخست وزیر مستعفی رژیم صهیونیستی را فردی ناکام و شکست خورده در عمل به وعده های انتخاباتی خود و ایجاد اتحاد و دستاوردهایی عینی در اراضی اشغالی توصیف کرده و با اشاره به سِیلی از ناکامی های وی در عرصه سیاست داخلی و خارجی رژیم صهیونیستی، او را نخست وزیری در تاریخ رژیم اشغالگر قدس معرفی کرده که در کوتاه ترین دوره حضور در قدرت، بیشترین میزان ناکامی ها را به ثبت رسانده است.

میدل ایست مانیتور ناکامی های متعدد نفتالی بنت در حوزه حکمروایی رژیم صهیونیستی را اصلی ترین عامل استعفای وی و حذفش از صحنه قدرت سیاسی رژیم اسراییل(به عنوان نخست وزیر این رژیم و رهبر حزب یامینا) عنوان کرده است.

  میدل ایست مانیتور در این رابطه می نویسد: استعفای نفتالی بنت از کرسی نخست وزیری رژیم اسراییل و به طور کلی عقب نشینی وی از حوزه سیاست، مساله ای مهم از دو منظرِ سیاسی و حزبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی «میدل ایست مانیتور» از پشت پرده استعفای نفتالی بنت

رمزگشایی «میدل ایست مانیتور» از پشت پرده استعفای نفتالی بنت