مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-09پزشكي

4 اکیپ دامپزشکی بر کشتار دام ها در عید قربان نظارت دارند


رییس اداره دامپزشکی گنبدکاووس گفت: چهار اکیپ دو نفره جز رییس و معاونان اداره دامپزشکی و دیگر کارکنان به صورت سیار در سطح شهر و یک اکیپ در شهر «کرند» در نوار مرزی شهرستان بر کشتار دام در روز عید قربان نظارت دارند.

- نادر گوگلانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به فصل گرما و بیماری های مشترک بین دام و انسان که بیشتر در این فصل شیوع پیدا می کند این اکیپ ها در ایام عید قربان به صورت کشیک شبانه روزی در سطح شهر فعالیت داشته و شهروندان با مشاهده هرگونه تغییر رنگ، کیست و یا سایر علائم مشکوک در دام می توانند با سامانه تلفنی 1512 ارتباط برقرار کرده تا اکیپ های نظارتی در محل حاضر و سالم بودن دام را تایید و یا رد کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در دو روز دیگر بعد از عید قربان که معمولا در سطح شهر کشتار دام انجام می شود با شماره تلفن 01733382451 و یا 09113768983 مسئول نظارت تماس گرفته و هرگونه مورد مشکوک را اطلاع دهند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تهیه دام یکی از مهمترین موضوعات در ایام عید قربان بوده و با توجه به اینکه در میدان فروش دام شهرستان گنبدکاووس دکتر دامپزشک، مسئول فنی بهداشتی و تیم دامپزشکی در طول سال مستقر بوده و بعد از نظارت بر دام ها آنها را پلاک کوبی کرده و یا مجوز حمل دام به مناطق و استان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 اکیپ دامپزشکی بر کشتار دام ها در عید قربان نظارت دارند

4 اکیپ دامپزشکی بر کشتار دام ها در عید قربان نظارت دارند