مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 12:322022-07-09سياسي

ارتباط منطقی بین دانش و صنعت وجود ندارد!/ سرانه دانشجویی در ایران بالاست


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: ارتباط منطقی بین دانش و حوزه صنعت، کشاورزی، علوم پایه و حتی علوم انسانی ما وجود ندارد و لازم است شرکت های دانش بنیان این نقیصه را رفع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد فرشکاران ظهر امروز در نشست تخصصی با تعدادی از نخبگان علمی و مسوولان کارگروه های امداد صنعت اظهار کرد: لازمه توسعه و پیشرفت در هر مدلی فراهم آوری ابواب آن است.

وی افزود: باید هم افزایی های مقتضی برای برطرف کردن مشکلات و ایجاد موقعیت های برتر که بتواند به خروجی های متقن بیانجامد، ایجاد شود.

فرشکاران تصریح کرد: لازم است در درک وضع فعلی و مسائل پیرامونی آن عمیق تر باشیم؛ به نظر می رسد ارتباط منطقی بین دانش و حوزه صنعت، کشاورزی، علوم پایه و حتی علوم انسانی ما وجود ندارد و انتظار می رود شرکت های دانش بنیان این نقیصه را رفع کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ادامه داد: سرانه دانشجویی در کشور ما بالا است؛ اما در کنار آن باید همگرایی فرهنگی لازم نیز ایجاد شود و دانش آموختگان ما در هر موقعیتی که باشند با انگیزه از دانش و مهارت خود در جهت توسعه و پیشرفت کشور بهره برند.

این مسوول با اشاره به فعالیت 208 شرکت دانش بنیان در استان توضیح داد: تعداد مهم نیست؛ بلکه ایجاد بستر مناسب برای حضور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط منطقی بین دانش و صنعت وجود ندارد!/ سرانه دانشجویی در ایران بالاست

ارتباط منطقی بین دانش و صنعت وجود ندارد!/ سرانه دانشجویی در ایران بالاست