مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 12:422022-07-09سياسي

مراسم ازدواج 114 زوج معلول همزمان با عید قربان در برج میلاد


در این مراسم همزمان به صورت زنده یک عقد رسمی برای یک زوج معلول با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور و شهردار تهران جاری می شود.

- در این مراسم همزمان به صورت زنده یک عقد رسمی برای یک زوج معلول با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور و شهردار تهران جاری می شود.

مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور در امور معلولان از برگزاری دهمین مراسم جشن ازدواج 114 زوج دارای معلولیت مهرانه همزمان با عید سعید قربان خبر داد و گفت: این برنامه به همت سازمان بهزیستی کشور و مشارکت انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران و شهرداری تهران در برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی همت محمودنژاد ادامه داد: 114 زوج دارای معلولیت در محدوده سنی 24 تا 51 سال از گروه های مختلف بینایی، شنوایی، جسمی و حرکتی و کم توان ذهنی با معلولیت خفیف هستند که با مشاوره های سازمان بهزیستی کشور با یکدیگر آشنا شدند تا زندگی مشترکشان را با حداقل آسیب آغاز کنند.

وی حمایت بهزیستی از افراد دارای معلولیت، تحقق مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران و تنویر افکار عمومی درخصوص حقوق معلولان را از اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد و گفت: مهمترین هدف ما ترویج ازدواج بالاخص برای افراد معلول است؛ چراکه این افراد نیز حق زندگی داشته و مجموعه دولت و همه مسئولین باید کمک کنند که شرایط ازدواج این افراد نیز مهیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم ازدواج 114 زوج معلول همزمان با عید قربان در برج میلاد

مراسم ازدواج 114 زوج معلول همزمان با عید قربان در برج میلاد