مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-09دانش

فردا آخرین مهلت ثبت ‎نام ترم تابستان دانشگاه خوارزمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیریت امور آموزشی دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: با توجه به تقاضای تعداد زیادی از دانشجویان برای تمدید ثبت نام ترم تابستان و همچنین وجود اختلال و قطعی سامانه طی روز های 14 ام و 15 ام، - ثبت نام ترم تابستان دانشگاه خوارزمی تا فردا یکشنبه 19تیر ماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیریت امور آموزشی دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: با توجه به تقاضای تعداد زیادی از دانشجویان برای تمدید ثبت نام ترم تابستان و همچنین وجود اختلال و قطعی سامانه طی روز های 14 ام و 15 ام، ثبت نام ترم تابستان تا روز یکشنبه 19 ام تیر ماه تمدید شد.

روز یکشنبه 19 ام تیر ماه اخرین مهلت ثبت نام و واریز شهریه است.

دانشگاه خوارزمی به منظور جبران بخشی از مشکلات آموزشی به وجود آمده برای دانشجویان مقطع کارشناسی بخصوص دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی، دانشگاه خوارزمی در دوران کرونا اقدام به برگزاری دوره تابستان به صورت غیرحضوری (مجازی) کرده است.

کلیه فرایند های مربوط به دوره تابستان اعم از ثبت نام، شرکت در کلاس های آموزشی، امتحانات و ارسال نمرات بصورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

تمامی دانشجویان دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پیام نور و غیر انتفاعی مجاز به ثبت نام در این دوره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا آخرین مهلت ثبت ‎نام ترم تابستان دانشگاه خوارزمی

فردا آخرین مهلت ثبت ‎نام ترم تابستان دانشگاه خوارزمی