مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-09سياسي

چگونه پای سند تحول را به مدارس باز کنیم؟/ روایت پژوهش و تدریس در مدرسه


عضو شورای مرکزی کانون تربیت اسلامی گفت: در جامعه امروز دانایی شاخص مهم پیشرفت هر جامعه است و حصول دانایی نیازمند فعالیت پژوهشی و تحقیقاتی در ابعاد مختلف است؛ - حسین احمدی عضو شورای مرکزی کانون تربیت اسلامی در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره دلایل عدم اجرایی شدن سند تحول آموزش و پرورش، اظهار کرد: رسالت پژوهش، تحول، ارتقای کیفیت، تشخیص، درمان مشکل و ارائه راه حل های هوشمندانه به موقع و مرتفع کردن آن است.

وی با بیان اینکه پژوهش و ارزشیابی یک جریان ارتقایی و تکامل پیوسته است که رسالت بهبود مستمر جریان تعلیم و تربیت را در عمل بر عهده دارد، گفت: به جهت جایگاه و اهمیت امر پژوهش زیر نظام پژوهش و ارزشیابی سند تحول بنیادین در صدد تحقق مدرسه ای خلاق و با معلمان و مدیرانی فرهیخته، متفکر و وفادار به ارزش های دینی تا رسیدن به مراتبی از حیات طیبه است.

* مدرسه پژوهنده احمدی تصریح کرد: به طور کلی در جامعه امروز دانایی شاخص مهم پیشرفت هر جامعه است و حصول دانایی نیازمند فعالیت پژوهشی و تحقیقاتی در ابعاد مختلف است.

در این راستا مدرسه باید مدرسه پژوهنده باشد؛ بدین معنی که پایه و اساس فعالیت ها باید بر خردورزی مبتنی و متکی بوده و تصمیمات مدرسه و حل مسائل آن از طریق پژوهش و تحقیق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه پای سند تحول را به مدارس باز کنیم؟/ روایت پژوهش و تدریس در مدرسه

چگونه پای سند تحول را به مدارس باز کنیم؟/ روایت پژوهش و تدریس در مدرسه