مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-09اجتماعي

لزوم استقلال آموزش و پرورش زرآباد


سرپرست فرمانداری زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: استقلال اداره آموزش و پرورش این شهرستان مهمترین دغدعه مردم و مسوولین این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از زرآباد،کوروش محمدی در جلسه بررسی مشکلات آموزشی شهرستان،اظهار داشت: چارت آموزش و پرورش زرآباد قبل از شهرستان شدن آماده و برای مصوب به وزارتخانه ارسال شده که متاسفانه تاکنون به مهمترین دغدعه مردم و مسوولین تبدیل شده است.

فرماندار زرآباد افزود: با توجه به بعد مسافت شهرستان زرآباد با کنارک،لازم است در اسرع وقت ادارات این شهرستان مستقر شوند.

وی با اشاره به کمبود نیروی آموزشی در مدارس سطح شهرستان زرآباد،ادامه داد: هزار دانش آموز این شهرستان در مدارس عشایری در حال تحصیل هستند که نیاز است در سال جدید آموزشی این مدارس تعیین تکلیف شوند.

سرپرست فرمانداری زرآباد بیان کرد: متاسفانه در بحث فضا و نیروی آموزشی با مشکلات جدی مواجه هستیم که امیدواریم خیرین ملی و محلی در این خصوص ورود کند.

محمدی تصریح کرد: در شهر زرآباد سی کلاس درس کمبود داریم به طوریکه سه محله محمد کریم،سوالی و خدابخش بازار بالغ بر 150 دانش آموز دارند که فاقد فضای آموزشی است.

وی با اشاره به قول مدیر آموزش و پرورش شهرستان های کنارک و زرآباد برای اختصاص یک دستگاه مینی بوس به نمایندگی زرآباد،خاطر نشان کرد: بحمدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استقلال آموزش و پرورش زرآباد

لزوم استقلال آموزش و پرورش زرآباد