مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-09سياسي

نور قرآن باعث مصون ماندن از ناهنجاری ها خواهد شد


رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: خانواده ای که نور قرآن کریم در اخلاق و رفتار اعضای آن متبلور است از بسیاری مشکلات اخلاقی و ناهنجاری های اجتماعی مصون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، حجت الاسلام سید جانمراد موسوی رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در آیین اختتامیه بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه همسران، فرزندان و خواهران شاغل در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، با بیان اینکه روایات معصومان(ع) مملو از بیان نتایج و برکات تلاوت قرآن کریم و عمل به دستورات این نسخه آسمانی است، اظهار داشت: زندگی همراه با سعادت و خوشبختی و مرگ همراه با سعادت و به طور خلاصه عاقبت به خیری در سایه رحمت الهی، همگی به مانوس بودن انسان به قرآن کریم وابسته است.

وی با تاکید بر اینکه سعادت و خوشبختی واقعی چیزی فراتر از آن چیزی است که بشر امروزی آن را تعریف کرده است، گفت: نیاز است معنای واقعی خوشبختی را در کلام الهی و احادیث رسیده از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دنبال کنیم.

موسوی دومین برکت و نتیجه مانوس بودن با قرآن کریم را افزایش رزق و روزی بیان و خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) در حدیثی فرمودند خانه های خودتان را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نور قرآن باعث مصون ماندن از ناهنجاری ها خواهد شد

نور قرآن باعث مصون ماندن از ناهنجاری ها خواهد شد