مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 13:572022-07-09اقتصادي

فناوری به کمک توسعه صنعت گل محمدی آمد


فعالیت یکی از کانون های هماهنگی دانش، صنعت و بازار در زمینه گلاب و اسانس گل محمدی و سایر اسانس ها و عرقیات گیاهی منطقه کاشان و کشور باعث رشد و توسعه صنعت گل محمدی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری،انجام فعالیت های سالم، پویا و متناسب با شرایط اجتماعی، اقتصادی در صنعت گل محمدی بدون ایجاد هماهنگی بین کلیه متصدیان و به کارگیری دانش و فناوری های روز میسر نخواهد بود.

در همین راستا کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار صنعت گل محمدی و گیاهان معطر برای انجام چنین رسالتی با حضور نمایندگان بخش های مختلف در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تأسیس شده و فعالیت های خود را در کاشان آغاز کرده است.

این کانون در راستای به کارگیری دانش مراکز علمی، دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان و ارتباط آن با صنعت و بازار در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد شده تا به واسطه آن پیشرفت صنعت گل محمدی رقم بخورد.

افزایش همگرایی، هماهنگی و هم افزایی موضوع فعالیت تخصصی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار گل محمدی و گیاهان معطر ایجاد هماهنگی و تعامل مؤثر در زمینه کاشت، داشت، برداشت، فناوری های تولید و فرآوری، تجارت داخلی و بین المللی گیاهان معطر کشور به ویژه گل محمدی با هدف تولید و تجارت محصولات نوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری به کمک توسعه صنعت گل محمدی آمد

فناوری به کمک توسعه صنعت گل محمدی آمد