مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 14:072022-07-09ورزشي

«مهرداد خادمی» سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر شد


مدیرعامل باشگاه فوتبال شهرداری بندر ماهشهر گفت: مهرداد خادمی هدایت تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر را در لیگ دسته دو فوتبال کشور برعهده خواهد داشت.

- یوسف حیدری، مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر با اشاره به انتخاب مهرداد خادمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با تصمیم هیات مدیره باشگاه شهرداری بندرماهشهر و همفکری با شهردار و اعضای شورای شهر بر اساس برنامه های تدوین شده و با توجه به خواسته های به حق هواداران دلسوز، مهرداد خادمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد.

  ️وی افزود: خادمی 44 ساله دارای مدرک مربیگری A آسیا یکی از مجرب ترین و کارآمد ترین مربیان فوتبال است که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب و با تسلیم برنامه های خود، مشغول فعالیت خواهد شد.

  ️یوسف حیدری ادامه داد: دست تمامی کارشناسان و خاک خورده های فوتبال شهرستان، هواداران، مردم عزیز و اصحاب رسانه را به گرمی فشرده و خواستار همراهی آن ها هستیم.

  حیدری با بیان اینکه از ابتدای معرفی بنده بعنوان مدیرعامل باشگاه و هیئت همراه مجدانه در پی شناسایی و مذاکره مستمر با سرمربیانی مبتنی با منویات و برنامه ها و اهداف ترسیم شده ی باشگاه بوده ایم، عنوان کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته از جانب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهرداد خادمی» سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر شد

«مهرداد خادمی» سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر شد