مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 14:322022-07-09سياسي

توزیع 500 بسته غذایی بین نیازمندان پلدختر/ 310 میلیون تومان کمک جهیزیه اهدا شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت 500 بسته غذایی و یک سری جهیزیه تهیه و بین جامعه هدف و اقشار بی بضاعت این شهرستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، منصور کریمی فرد ظهر امروز در حاشیه توزیع بسته های معیشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، بیستمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در آغاز دهه امامت و ولایت در پل دختر برگزارشد.

وی افزود: 500 بسته غذایی به ارزش هر بسته 500 هزار تومان، دراین رزمایش بین خانواده های بی بضاعت شهرستان پل دختر توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: این رزمایش با هم کاری پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت و با معرفی خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا در سطح شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این رزمایش چهارمین مرحله کمک های مومنانه در قالب توزیع بسته های غذایی در سال جاری است که به همت سپاه ناحیه پلدختر برگزار شد.

کریمی فرد یادآورشد: همچنین در قالب این رزمایش یک سری جهیزیه به ارزش بیش از 310 میلیون تومان بین زوج های جوان کم بضاعت در پلدختر توزیع شد.

وی افزود: بیش از 13 هزار بسته معیشتی و پک بهداشتی در مرحله گذشته بین خانواده های بی بضاعت وآسیب دیده از کرونا در پل دختر توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 بسته غذایی بین نیازمندان پلدختر/ 310 میلیون تومان کمک جهیزیه اهدا شد

توزیع 500 بسته غذایی بین نیازمندان پلدختر/ 310 میلیون تومان کمک جهیزیه اهدا شد