مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 15:072022-07-09سياسي

مادران روحیه سلحشوری را در فرزندان ایجاد کنند


مدیرکل سازمان تبلیغات چهارمحال و بختیاری گفت: مادران نقش اصلی و حیاتی را در تربیت فرزندان دارند و مادرانی که روحیه سلحشوری را در فرزندان خود ایجاد می کنند فرزندان موفقی خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری ظهر امروز در اختتامیه رویداد چراغ روشن با حضور 200 تن از بانوان چهارمحال و بختیاری گفت: مادران نقش اصلی و حیاتی را در تربیت فرزندان دارند و مادرانی که روحیه سلحشوری را در فرزندان خود ایجاد می کنند فرزندان موفقی خواهند داشت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: باید به کودکان خود حس نصرت ولی دهیم تا جامعه موفقی داشته باشیم و اگر در این مسیر موفق عمل نکنیم کودکان ما با لگد دشمن  از خواب غفلت بیدار می شوند.

طاهری با اشاره به اینکه بسیاری به دنبال عمل به فرامین رهبری هستند، افزود: فرمان ولی جامعه تنها شرکت در راهپیمایی ها نیست بلکه تربیت نسل جوان و اجرای فرامین رهبری به عنوان حکیم در مدارس ابتدایی و پیش دبستانی بسیار حیاتی تر و ضروری تر است.

وی با بیان اینکه حس نصرت ولی فقیه با قدرت در منطقه ارتباط مستقیم دارد، بیان کرد: با نگاهی به گذشته نیز متوجه می شویم که امام خمینی(ره) به سبب اقتدار مردم و قدرتی که مردم برای ولی فقیه زمان خود ایجاد کرده بودند توانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران روحیه سلحشوری را در فرزندان ایجاد کنند

مادران روحیه سلحشوری را در فرزندان ایجاد کنند