مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 15:272022-07-09سياسي

نظام جمهوری اسلامی با اقتدار در حال پیشرفت است


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان این که باید قدر انقلاب اسلامی ایران را بدانیم، گفت: از پیروزی انقلاب تا کنون مشکلات و فراز و نشیب های زیادی را داشته ایم و هم اکنون نظام با اقتدار تمام در حال پیشرفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه ولایت اظهار داشت: از پیروزی انقلاب تاکنون مشکلات و پستی بلندی های زیادی را داشته ایم و هم اکنون نظام با اقتدار تمام در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام  بیان کرد: خون زیادی ریخته شده است تا نگذاریم یک وجب از خاک میهن مان دست دشمن بیفتد.

صادقی با اشاره به فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب، گفت: همه باید در این جهاد سربازی کنیم، دشمن در میدان های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و سایر موضوعات حضور دارد و سعی می کند آینده را تیره نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در همین راستا با تأکید بر ضرورت امید آفرینی در بین آحاد جامعه، گفت: مسؤولان در حوزه کاری وظیفه خود را انجام دهند و همچنین در حوزه جهاد تبیین نیز نقش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام جمهوری اسلامی با اقتدار در حال پیشرفت است

نظام جمهوری اسلامی با اقتدار در حال پیشرفت است