مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 15:272022-07-09سياسي

تمرین دریایی امنیت پایدار 1401 نیروی دریایی ارتش پایان یافت


تمرین دریایی امنیت پایدار 1401 نیروی دریایی ارتش در بزرگترین دریاچه جهان، بعد از ظهر امروز با رژه یگان های شناور دریایی و یگان های پروازی با موفقیت پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، تمرین دریایی امنیت پایدار 1401 نداجا در بزرگترین دریاچه جهان، بعد از ظهر امروز با رژه یگان های شناور دریایی و یگان های پروازی با موفقیت پایان یافت.

بهره گیری از تاکتیک ها و استفاده از دستاورد ها و تجهیزات نیروی دریایی ارتش، استفاده از انواع سامانه های تولید داخل از جمله سامانه های الکترواپتیکی و همچنین سامانه های جنگ الکترونیک موجود در یگان های شناور، در این تمرین دریایی مورد آزمایش و ارزیابی قرار گرفتند.

همچنن عملیات شناسایی شناور ها توسط هواپیما های بدون سرنشین یسیر و ابابیل ، تمرین عملیات رزمی توسط تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی ارتش با به کارگیری تجهیزات و سلاح های مورد نیاز با پشتیبانی بالگرد های 212 و ناو های موشک انداز، اتخاذ روش های تمرین شده رزمی و تکیه بر رصد دقیق اطلاعاتی و بکارگیری سامانه های اخلالگر راداری، اجرای عملیات های چریک و ضد چریک و عملیات نفوذ به ساحل، کنترل منطقه سرزمینی و اطلاعاتی و اجرای تیراندازی به اهداف سطحی و هوایی، از اقدامات انجام شده در این تمرین دریایی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین دریایی امنیت پایدار 1401 نیروی دریایی ارتش پایان یافت

تمرین دریایی امنیت پایدار 1401 نیروی دریایی ارتش پایان یافت