مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 15:422022-07-09اجتماعي

خاص ترین دورهمی مجردهای کشور در کرمان/سنت واسطه گری ازدواج را زنده کنیم


کرمان؛ مهسا حقانیت: دورهمی مجردها در کرمان با حضور گرم و صمیمی افراد مختلف در حالی برگزار می شود که بنا به گفته امینگزستانی مدیر سایت دورهمی مجردها تاکنون 86 زوج از دل این دورهمی ها به خانه بخت رفته اند که به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می کنند.

دورهمی مجردهای کرمان که از آن به عنوان خاص ترین برنامه برای مجردها در کشور نام برده می شود، یکی از کارگروه های معراج الشهدای کرمان در زمینه خانواده بر اساس نیاز جوانان برای مشاوره و انتخاب همسر مناسب به ویژه جوانان دهه های 60، 70 و 80 است.

این دورهمی ها از سال 1399 با برگزاری کلاس آموزشی در فضای مجازی و افتتاح در بستر اپلیکشن ها و پیام رسان های داخلی ایتا، بله و سروش شکل گرفت و در سال گذشته با کمرنگ شدن بیماری منحوس کرونا به صورت حضوری با دعوت و شرکت جوانان برگزار شد.

  هرچند دورهمی مجردها در شهر کرمان کلید خورد و تاکنون چهار دوره با حضور گرم مجردها برگزار شده است، اما رفسنجان نیز به عنوان نخستین شهرستان میزبان دورهمی های مجردهای رفسنجانی بود.

این برنامه با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی و تلاش گروه جهادی مردمی برگزار می شود و در کنار آن واسطه گران ازدواج نیز شناسایی می شوند و آموزش های لازم را فرا می گیرند تا در معرفی های شان موفق باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاص ترین دورهمی مجردهای کشور در کرمان/سنت واسطه گری ازدواج را زنده کنیم

خاص ترین دورهمی مجردهای کشور در کرمان/سنت واسطه گری ازدواج را زنده کنیم