مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 15:522022-07-09سياسي

طرح های ملی در شهرک های صنعتی گیلان تعیین تکلیف شوند


مدیر کل صمت گیلان با اشاره به تعطیلی برخی از واحدهای صنعتی در آستانه اشرفیه و لاهیجان گفت: برخی از طرح های ملی در واحدهای صنعتی آستانه اشرفیه و لاهیجان تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند لذا باید برای تکمیل این طرح ها پیگیری لازم انجام و سپس تعیین تکلیف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری در جریان سفر معاون وزیر صمت به گیلان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این سفر پیگیری میدانی مطالبات صنعتگران پرتلاش و بررسی دقیق تر مشکلات از نزدیک با همراهی نمایندگان مردم در مجلس در این شهرستان ها بود.

  وی فراهم سازی زیرساخت های مطلوب و ایجاد فضای حمایتی از صنایع موجود را از اهم مطالبات مورد پیگیری در سفر معاون وزیر صمت گیلان دانست و گفت: رفع و رجوع برخی از مشکلات صنایع در داخل استان قابل انجام است ولی گاهی مشکلاتی برای صنایع وجود دارد که نیازمند پیگیری در سطح ملی و اتخاذ تصمیم در سطح کلان است که می تواند با حضور مقامات مرتبط ملی مطرح و پیگیری شود که طی نشستی در فرمانداری لاهیجان به بررسی واحدهای مشکل دار پرداخته شد.

  مدیرکل سازمان صمت گیلان با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف زیرساخت های سرمایه گذاری، چالش تامین نقدینگی با توجه به نوسانات بازار بیان کرد: برخی از صنایع، مباحث نحوه اخذ مالیات بر ارزش افزوده و فشار ناشی از آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های ملی در شهرک های صنعتی گیلان تعیین تکلیف شوند

طرح های ملی در شهرک های صنعتی گیلان تعیین تکلیف شوند