مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 16:022022-07-09سياسي

معارفه سرپرست شهرداری رشت برگزار شد/استیضاح شهردار رشت طبق روال قانونی انجام شد


معارفه سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت با حضور اعضای شورا و مدیران شهرداری رشت در سالن جلسات شهرداری رشت در میدان گیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در مراسم معارفه سرپرست شهرداری رشت در ساختمان شهرداری واقع در میدان گیل با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ایران اسلامی و با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید قربان اظهار کرد: عید قربان عید رها شدن از هواهای نفسانی است و ان شاا همه ما بتوانیم با نادیده گرفتن تعلقات دنیوی، به تزکیه نفس بپردازیم.

  محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه در روز عرفه در حق یکدیگر دعا کنیم افزود: روز عرفه روز آمرزش گناهان است و ان شاا در حق یکدیگر دعای خیر برای رسیدن به تقرب الهی داشته باشیم.

  وی توجه به مصلحت جامعه را اساس کار شورای ششم دانست و گفت: ثبات مدیریتی وعدم فرصت سوزی همواره مورد تاکید شورای ششم بوده و شورای ششم رشت در ابتدای فعالیتش در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به انتخاب شهردار رشت انتخاب کرد و چنانچه مشکل اداری در مرحله انتخاب شهردار پیشین رقم نمی خورد یقینا در این باره نیز از شوراهای ادوار گذشته پیشی می گرفتیم.

  بی برنامگی ها منجر به استیضاح شد رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شورای ششم رشت تمام تلاش خود را به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه سرپرست شهرداری رشت برگزار شد/استیضاح شهردار رشت طبق روال قانونی انجام شد

معارفه سرپرست شهرداری رشت برگزار شد/استیضاح شهردار رشت طبق روال قانونی انجام شد