مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 16:222022-07-09سياسي

برنامه اقامه نماز عید قربان در حرم مطهر رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسین شریعتی نژاد ضمن تبریک عید سعید قربان با اشاره به جزییات برپایی این آیین معنوی بیان کرد: روز یکشنبه 19 تیرماه، از ساعت 6 صبح آیین اقامه نماز عید سعید قربان همراه با ایراد خطبه به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس در رواق امام خمینی(ره) آغاز می شود.

وی ادامه داد: در روز عید قربان افزون بر اقامه نماز عید، از ساعت 11 مراسم جشنی به این مناسبت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین رجایی خراسانی و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شریعتی نژاد افزود: مراسم جشن عید قربان ویژه بانوان نیز در رواق های دارالحجه و حضرت زهرا(س) با برنامه های سخنرانی، مدیحه سرایی، حلقه معرفت، مسابقه و پاسخگویی به سؤالات و شبهات برگزار می شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در مورد جشن های شب و روز عید قربان نیز گفت: مراسم شب و شام عید قربان در صحن پیامبر اعظم(ص)، با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی و حجج اسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی و حیدری کاشانی و مدیحه سرایی ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اقامه نماز عید قربان در حرم مطهر رضوی

برنامه اقامه نماز عید قربان در حرم مطهر رضوی