مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 16:322022-07-09سياسي

طرح «احسان غدیر» در استان قزوین اجرا می شود


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قزوین گفت: همزمان با فرا رسیدن عید غدیر، طرح «احسان غدیر» که شامل طبخ و توزیع غذا بین نیازمندان است در استان قزوین اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید مهدی میرغفاری  اظهار کرد: با توجه به تاکید دین مبین اسلام مبنی بر اهمیت اطعام در روز عید غدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قزوین اقدام به تامین منابع مالی جهت طبخ و توزیع غذا در بین نیازمندان کرده است.

میرغفاری در ادامه افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قزوین دویست و شصت و هفت میلیون تومان برای این امر تخصیص داده است.

این مسئول در ادامه بیان کرد: وظیفه طبخ و توزیع غذا بر عهده هیئات مذهبی و گروه های جهادی وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قزوین است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)استان قزوین در ادامه اذعان کرد: بر اساس تصمیم گیری های اتخاذ شده در شورای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قزوین کمک های مالی بر اساس تعداد پخت غذا و تعداد نیازمندان هر منطقه به حساب گروه های جهادی و هیئات مذهبی مقیم واریز خواهد شد.

میرغفاری در پایان تاکید کرد: این طرح هر ساله با حمایت های بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با عنوان (احسان غدیر) جهت احیای این سیره حسنه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «احسان غدیر» در استان قزوین اجرا می شود

طرح «احسان غدیر» در استان قزوین اجرا می شود