مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 17:372022-07-09اقتصادي

آغاز ثبت نام نهضت ملی مسکن در 17 استان


هفتمین مرحله از فراخوان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن که در چهار استان آغاز شده بود، با تامین زمین و ظرفیت های جدید که از نبود متقاضی موثر ایجاد شده به 17 استان و 163 شهر افزایش پیدا کرده است.

- با تامین زمین و ایجاد ظرفیت های جدید، هفتمین مرحله از ثبت نام نهضت ملی مسکن از چهار استان به 17 استان و 163 شهر افزایش پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفتمین مرحله از فراخوان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن که در چهار استان آغاز شده بود، با تامین زمین و ظرفیت های جدید که از نبود متقاضی موثر ایجاد شده به 17 استان و 163 شهر افزایش پیدا کرده است.

ثبت نام این مرحله در استانهای ایلام، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی و هرمزگان انجام می شود.

در اطلاعیه اول معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی که روز 15 تیرماه ارایه شده بود ثبت نام در چهار استان بود که تا روز 31 تیرماه ادامه دارد.

در اطلاعیه دوم نیز که امروز صادر شده در خصوص ثبت نام فاز هفتم طرح نهضت ملی مسکن آمده است: با عنایت به ثبت نام مرحله هفتم طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای دارای ظرفیت مازاد زمین (تا سقف ظرفیت زمین تامین شده)، به اطلاع متقاضیان می رساند که لیست استان ها و شهرهای دارای ظرفیت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام نهضت ملی مسکن در 17 استان

آغاز ثبت نام نهضت ملی مسکن در 17 استان