مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 18:022022-07-09سياسي

اجرای بیش از 400 برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در قم


جانشین مسئول سازمان بسیج زنان سپاه استان قم از اجرای بیش از 400 برنامه در قالب 12 عنوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبرداد و گفت: برگزاری تجمع خانوادگی در 21 تیرماه، - لیلا شکریان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد که به واسطه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند، اظهار کرد: امیدواریم که روح این شهدای عزیز که ناظر بر اعمال ما است، از ما خوشنود و راضی باشند.

وی زن را زینت بخش آفرینش انسان و افق روح او را تجلی گاه رحمت الهی دانست و اضافه کرد: دامن زن مدرسه بشریت است و همین است که امام راحل(ره) فرمودند که از دامن زن، مرد به معراج می رود و به همین دلیل است که می گوییم کمال مرد بدون زن امکان پذیر نیست.

جانشین مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان قم تصریح کرد: زن از یک جایگاه والایی برخودار است که حراست از این جایگاه نیازمند ماندن در صدف حجاب است که در این صورت ارزش او حفظ خواهد شد.

وی از عفاف و حجاب به عنوان نمادی فرهنگی، دینی، ملی و انقلابی نام برد و گفت: دشمن به خوبی متوجه قدرت این نماد شده است به همین علت برای ضربه زدن به فرهنگ حجاب و عفاف وارد میدان شده و درحال پیشبرد اهداف خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 400 برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در قم

اجرای بیش از 400 برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در قم