مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 18:072022-07-09اقتصادي

بازار صادرات کفش تبریز در عراق به دست ترکیه افتاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا جباریان فام بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از برگزاری بیست و سومین نمایشگاه کفش و چرم تبریز با حضور 150 واحد فعال کشور در این صنعت خبر داد و  اظهار کرد: با توجه به تأثیر کرونا و برخی تغییرات سیاسی و اقتصادی منطقه ای بر بازارهای سنتی کفش تبریز، به دنبال تعریف بازارهای صادراتی جدید هستیم.

وی افزود: بیست و سومین نمایشگاه کفش تبریز که قدیمی ترین نمایشگاه کفش کشور محسوب می شود، با عنوان حمایت از تولید و فناوری روزهای 22 تا 25 تیر از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

جباریان فام با اشاره به حضور 150 شرکت کننده در این نمایشگاه افزود: 90 درصد شرکت کنندگان را تولید کنندگان و فعالان حوزه کفش و چرم تبریز شکل می دهند و واحدهایی از مشهد، تهران، همدان و اصفهان به همراه نمایندگی یکی از واحدهای تولید کفش ترکیه ای نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رییس اتحادیه کفاشان تبریز خاطرنشان کرد: نمایشگاه بیست و سوم کفش تبریز نمایشگاهی تخصصی است و عرضه مستقیم و فروش خرده در آن صورت نخواهد گرفت و البته این نمایشگاه فرصت و بستری برای معرفی و خرید عمده تولیدات کیف و کفش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار صادرات کفش تبریز در عراق به دست ترکیه افتاد

بازار صادرات کفش تبریز در عراق به دست ترکیه افتاد