مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 19:072022-07-09سياسي

لزوم حرکت مدیریت شهری به سمت دانش پایه و هوشمند شدن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی جمالی نژاد گفت: شهرداری ها برای حضور موفق در عرصه هوشمند سازی باید نقشه راه دقیقی ترسیم نموده و بسرعت حرکت خود را برنامه محور ادامه دهند زیرا غفلت در این موضوعات قطعاً در آینده نزدیک مدیریت شهری را با عقب افتادگی .

- معاون عمرانی وزیر کشور گفت: مدیریت شهری برای پاسخ گفتن به انتظارات روزافزون مردمی و تسهیل امور چاره ای ندارد که به سمت دانش پایه شدن و همچنین هوشمندشدن حرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی جمالی نژاد گفت: شهرداری ها برای حضور موفق در عرصه هوشمند سازی باید نقشه راه دقیقی ترسیم نموده و بسرعت حرکت خود را برنامه محور ادامه دهند زیرا غفلت در این موضوعات قطعاً در آینده نزدیک مدیریت شهری را با عقب افتادگی و مشکلات بزرگی مواجه خواهد ساخت.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های دقیق و اصولی برای دانش پایه شدن و هوشمند شدن شهرها و الکترونیکی شدت امور در شهرداری ها باید در اولویت مدیریت شهری باشد، تاکید کرد: بهره گیری از توانمندی های دستگاه های اجرایی و شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ ها تأثیر زیادی در ترویج مباحث این حوزه و آشنایی مدیریت شهری و شهروندان با وظایف و تکالیف خود در این عرصه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حرکت مدیریت شهری به سمت دانش پایه و هوشمند شدن

لزوم حرکت مدیریت شهری به سمت دانش پایه و هوشمند شدن