مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 19:172022-07-09بين الملل

ایران، قطر و ترکیه در حال تشکیل محور جدید در منطقه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک اندیشکده آمریکایی در تحلیلی در زمینه شدت گرفتن همکاری های تهران، دوحه و آنکارا نوشت، درک همکاری نزدیک ایران، - یک اندیشکده آمریکایی با اشاره به شکل گیری همکاری بیشترتهران، آنکارا و دوحه نوشت، باید ابعاد این همکاری در فضای کنونی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک اندیشکده آمریکایی در تحلیلی در زمینه شدت گرفتن همکاری های تهران، دوحه و آنکارا نوشت، درک همکاری نزدیک ایران، ترکیه و قطر با یکدیگر و تهدیدات آنکارا، جنگ روسیه در اوکراین و توافق ایران (مذاکرات رفع تحریم ها) به دلایلی مهم است.

اندیشکده آمریکایی میدل ایست اخیرا در تحلیلی به قلم ست فرانتسمن پیرامون گسترش همکاری ایران، ترکیه و قطر نوشت، ایران به تازگی میزبان محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر بود.

وی با حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود و همچنین با علی شمخانی یکی از مقامات مهم ایران دیدار کرد.

این مهم است، زیرا دوحه در تلاش است تا توافق مجدد با ایران را به عنوان بخشی از راهی برای تبدیل شدن قطر به واسطه بین ایران و ایالات متحده انجام دهد تا قطر بتواند از این اهرم برای تقویت نقش خود در منطقه استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران، قطر و ترکیه در حال تشکیل محور جدید در منطقه

ایران، قطر و ترکیه در حال تشکیل محور جدید در منطقه