مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 20:022022-07-09سياسي

نجوای عارفانه دعای عرفه در شهرستان های استان اصفهان+ تصاویر و فیلم


مردم سراسر استان اصفهان با حضور در گلزار های شهدا، مساجد جامع ، آستان های مقدس امامزادگان و پارک ها و بوستان ها ضمن زمزمه دعای روح بخش عرفه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، روز نهم ماه ذی­ ا لحجه را روز عرفه روز نیایش و مناجات با خالق هستی می نامند و یکی از اعمال آن، خواندن دعای پرفیض منسوب به امام حسین (ع) در روز عرفه است.

مردم سراسر استان اصفهان با حضور در گلزار های شهدا، مساجد جامع ، آستان های مقدس امامزادگان و پارک ها و بوستان ها ضمن زمزمه دعای روح بخش عرفه، به یاد امام حسین(ع) در آن روز با خدای خود راز و نیاز کردند.

  مردم کاشان با حضور در  آستان مقدس حضرت سلطان علی ابن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان، نوای لبیک اللهم لبیک سر دادند.

 مراسم معنوی دعای عرفه در بادرود هم با حضور صدها  زائر و مجاور بارگاه منو حضرت آقاعلی عباس(ع) در حرم و رواق ها برگزار شد.

  از  مادری که دستان کودکش را در دست دارد تا پیرمردی که با ویلچر وارد حرم می شود، اما ویلچر را کنار می گذارد تا روی سنگ های حرم بنشیند تا عرفه بخواند و گریه کند از حال و هوای دعای عرفه در این آستان بود؛ مردم شهر اولیا الله نطنز  نیز با حضور در حسینیه مرکز شهر نطنز دعای عرفه را زمزمه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجوای عارفانه دعای عرفه در شهرستان های استان اصفهان+ تصاویر و فیلم

نجوای عارفانه دعای عرفه در شهرستان های استان اصفهان+ تصاویر و فیلم