مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 21:022022-07-09سياسي

پویش «یک وعده با علی(ع)» در استان اردبیل اجرایی می شود


مسؤول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: به مناسبت عید سعید غدیرخم، پویش «یک وعده با علی(ع)» با مشارکت بنیاد علوی و گروه های جهادی در استان اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی اصلانی زاویه عصر امروز در نشست با گروه های جهادی و مردمی در پارس آباد اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، پویش یک وعده با علی(ع) با محوریت اطعام نیازمندان و خدمت رسانی محلی در استان اردبیل اجرایی می شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته، این پویش مردمی در عید سعید غدیرخم با مشارکت بنیاد علوی، گروه های جهادی و مردمی، بسیج سازندگی و خیرین در سراسر استان اردبیل اجرایی می شود.

پخت و توزیع غذای گرم میان نیازمندان در عید غدیرخم مسؤول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: در قالب این پویش با رعایت پروتکل های بهداشتی، غذای گرم پخته شده و به عشق امام علی(ع) و برای گرامی داشت عید بزرگ غدیرخم، در مناطق محروم استان اردبیل میان نیازمندان توزیع می شود.

اصلانی ادامه داد: با توجه به این که در روایات نسبت به اطعام در عید غدیرخم تأکید ویژه ای شده است، این سنت حسنه با استقبال خوب گروه های جهادی و مردمی مواجه می شود .

وی با بیان این که در روز عید غدیرخم شاهد فعالیت های چشم گیر و فاخر گروه های جهادی استان اردبیل خواهیم بود، گفت: گروه های جهادی، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «یک وعده با علی(ع)» در استان اردبیل اجرایی می شود

پویش «یک وعده با علی(ع)» در استان اردبیل اجرایی می شود