مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 23:272022-07-09بين الملل

افتتاح نیروگاه حرارتی حلب با حضور بشار اسد


نیروگاه حرارتی حلب که با حمله تروریست ها به این شهر تخریب و از کار افتاده بود، پس از چند سال بازسازی با حضو رییس جمهور سوریه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از سانا ، بشار اسد رییس جمهور سوریه روز جمعه در مراسم راه اندازی پنجمین مجموعه از نیروگاه حرارتی حلب پس از بازسازی آن شرکت کرد که 200 مگاوات برق برای تامین انرژی برق استان حلب تولید می کند.

دفتر ریاست جمهوری سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: 6 سال پیش قهرمانان ارتش عربی سوریه ایستگاه حرارتی در حومه شرقی استان حلب را آزاد کردند و امروز مهندسان، تکنسین ها و کارگران با تخصص، اراده و با دستان سفید خود،  کار بازسازی مجموعه پنجم نیروگاه را به پایان رساندند.

در این بیانیه آمده است: بشار اسد رییس جمهور اسد امروز شنبه در میان کارشناسان، کارگران و تکنسین ها در ایستگاه حرارتی حلب حضور یافت تا با آنان شاهد آغاز کار مجموعه پنجم این نیروگاه پس از بازسازی آن باشد و قرار است 200 مگاوات برق رای تامین انرژی برق استان حلب تولید کند.

اسد همچنین در جریان روند کار بازسازی در دیگر مجموعه های نیروگاه قرار گرفت.

وی معتقد است که استان حلب در نتیجه تروریسم و ​​خرابکاری گروه های مسلح بیشتر از سایر استان ها آسیب دیده است و از این رو حلب حق دارد بزرگترین ذینفع از بازسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نیروگاه حرارتی حلب با حضور بشار اسد

افتتاح نیروگاه حرارتی حلب با حضور بشار اسد