مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 07:472022-07-10سياسي

اعتبار 3600 میلیارد تومانی رییس جمهور به بخش آب آذربایجان شرقی


مدیر عامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی از تصویب 3600 میلیارد تومان اعتبار به بخش آب استان در سفر اخیر هیئت دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میانه، یوسف غفارزاده صبح امروز در نشست کار گروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان میانه که با حضور نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری میانه تشکی شد، به تصویب 3600 میلیارد تومان اعتبار به بخش آب استان در سفر اخیر هیئت دولت اشاره کرد و  اظهار کرد: 1330 میلیارد تومان این سهم یعنی یک سوم آن به میانه اختصاص یافته است.

وی افزود: این اعتبار برای تکمیل سه سد بزرگ و حیاتی شهرستان میانه از جمله سد گرمی چای؛ شبکه سد آیدوغموش و حق آبه و شبکه و پایاب سد شهریار تخصیص یافته است.

غفارزاده همچنین گفت: در سفر هیئت دولت برای سه پروژه از جمله سد خلیفه لو یا تیرچای میانه تخصیص اعتبار شده تا مطالعات تکمیلی جهت احداث سد به انجام برسد.

غفارزاده بیان کرد: از محل اعتبارات استانی هم برای سدهای صومعه علیا؛ اشنار؛ صومعه کبودین؛ بند و کانال آوین و توشمانلو مبالغی در نظر گرفته شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان شرقی هم به پرداخت 330 هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی این بانک در استان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: نسبت به سال 99 رشد 30 درصدی را شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 3600 میلیارد تومانی رییس جمهور به بخش آب آذربایجان شرقی

اعتبار 3600 میلیارد تومانی رییس جمهور به بخش آب آذربایجان شرقی