مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 08:122022-07-10سياسي

توزیع گوشت قربانی میان 22 هزار خانواده نیازمند در قم


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: پیش بینی ما این است که هزار راس دام در استان قربانی خواهد شد که گوشت این قربانی ها به 22 هزار نفر در قم خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رفاه و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام وجوهات و صدقات متعلق به حضرت ولی عصر(عج) است؛ اما امروز به آن اندازه که باید به حضرت توجه نشده است و این خیرات و قربانی های به نیت ایشان خواهد بود .

وی با اشاره به رابطه محرومیت زدایی و قربانی کردن، ابراز کرد: فقر زدایی به قربانی کردن گره خورده شده است و در این باره پیوست محرومیت زدایی رعایت خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به موضوع پراکنده بودن کمک های مردمی در طرح محرومیت زدایی، خاطرنشان کرد: به دنبال عادلانه کردن این موضوع هستیم و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

وی یادآور شد: در کشور قربانی ها در روز عید قربان در یک زمان مشخص صورت خواهد گرفت و گوشت های قربانی در بسته های متبرک و با تکریم افراد به آن ها اهدا خواهد شد .

مسعودیان راد به نقش مهم خیرین در عرصه کمک رسانی به محرومین اشاره کرد و گفت: یکی از خیرین 5هزار راس دام و خیری دیگر حدود 8 میلیارد تومان تمام اهدا کرده است و حتی افرادی هستند که حتی با یک صلوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گوشت قربانی میان 22 هزار خانواده نیازمند در قم

توزیع گوشت قربانی میان 22 هزار خانواده نیازمند در قم