مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 08:222022-07-10سياسي

پیام «عید قربان» دست کشیدن از دلبستگی ها و تقرب به درگاه خداوند است


ائمه جمعه کرمان در خطبه های نماز عید قربان، قربانی کردن را امری مستحب دانسته و عید قربان را عید خروج از دلبستگی ها و تقرب به درگاه الهی خواندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام مرتضی جعفری در خطبه های نماز عید قربان کوهبنان اظهار داشت: مردم نیاز به مدیر خیرخواه و مسلط دارند که در نظام اسلامی مسؤولان مسلط به امور، شایسته و قابل تقدیر در حال فعالیت و خدمت رسانی هستند.

وی بیان داشت : عید قربان از اعیاد بزرگ است از جمله اعمال عید قربان اقامه نماز و قربانی کردن است که موجب تقرب انسان به خداوند می شود.

قربانی برای حجاج خانه خدا یک امر واجب و ضروری است اما برای اموات امری مستحب است.

ضرورت اطعام فقرا در روز عید غدیر حجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار اظهار کرد: پیام عید سعید قربان این است که در راه خدا، باید از همه ی دلبستگی ها حتی دلبستگی از فرزند هم دست کشید.

وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه  تذکر لسانی وظیفه همگانی است، افزود: همه مردم باید متوجه این موضوع باشند که سلامت جامعه در گرو آن است که انسان به موقع به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کند.

امام جمعه شهرستان انار تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر موضوع حجاب، مصادیق فراوانی مثل غیبت، تهمت، کم فروشی و گران فروشی، دروغگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام «عید قربان» دست کشیدن از دلبستگی ها و تقرب به درگاه خداوند است

پیام «عید قربان» دست کشیدن از دلبستگی ها و تقرب به درگاه خداوند است