مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 08:472022-07-10ورزشي

ماجدی نایب رییسی بهاروند را رد کرد!


در حالی که ساعت از نیمه شب گذشته بود، سرپرست فدراسیون فوتبال و دبیرکل پیشین این فدراسیون با انتشار خبری در سایت رسمی فدراسیون فوتبال  اعلام کردند که حاضر به پذیرش نایب رییسی حیدر بهاروند نشدند! - ثبت نام حیدر بهاروند برای کرسی ریاست فدراسیون فوتبال، باعث بروز حواشی زیادی شد چراکه او میرشاد ماجدی را به عنوان نایب رییس اول پیشنهادی خود در فرم ثبت نام ذکر کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ این اقدام بهاروند پیام واضحی به مجمع و همچنین رقیبان تصدی پست ریاست ارسال کرد که مهندسی انتخابات با مشارکت سرپرست موقت فدراسیون و رییس فعلی سازمان لیگ جدی است.

به فاصله چندساعت و در حالی که ساعت از نیمه شب گذشته بود، سرپرست فدراسیون فوتبال و دبیرکل پیشین این فدراسیون با انتشار خبری در سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام کردند که حاضر به پذیرش نایب رییسی حیدر بهاروند نشدند! گویا بهاروند ابتدا با این دو نفر برای نایب رییسی خودش مذاکره و صحبت نکرده بود.

البته گروهی هم معتقدند واکنش محافل فوتبال به این خبر باعث چنین تصمیمی شده است و این خبر نمی تواند به تنهایی نشانه عدم ارتباط بهاروند و ماجدی در انتخابات پیش رو باشو چراکه تایید صلاحیت بهاروند به شدت با تردید مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجدی نایب رییسی بهاروند را رد کرد!

ماجدی نایب رییسی بهاروند را رد کرد!