مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 09:122022-07-10اقتصادي

آغاز طرح هوشمندسازی آبیاری در مزرعه هرمز آباد سمیرم


مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان از آغاز طرح هوشمندسازی آبیاری خبر داد و گفت : این پروژه با اعتباری بالغ بر 6 و نیم میلیارد تومان با مشارکت دانشگاه صنعتی اصفهان در مزارع هرمزآباد سمیرم اجرا می شود.

- محسن حاج عابدی، مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان امروز در حاشیه مراسم آغاز طرح آبیاری هوشمند در مزرعه هرمز آباد سمیرم در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شرکت تعاونی تولید روستایی هرمزآباد سمیرم یکی از تعاونی های موفق است که در سال های متوالی رتبه های کشور و استانی در حوزه های مختلف کسب کرده است.

وی با اشاره به ویژگی های اعضا و مسؤولان این شرکت تعاونی بیان کرد: پیشگام بودن در اجرای سیاست های کشور و وزارت جهاد کشاورزی، دارا بودن کشاورزان و مسؤولان خبره از ویژگی های این شرکت تعاونی محسوب می شود و این ویژگی ها موجب توفیق این شرکت در موضوعات مختلف شده و  تعاونی نمودن تولید را به خوبی در این شرکت شاهد بوده ایم.

حاج عابدی با تأکید بر حمایت همه جانبه از تولید کنندگان، گفت: تولیدات نیز با استفاده از دانش روز انجام شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: تمامی مزارع مزرعه هرمز آباد سمیرم،  مجهز به  سیستم آبیاری نوین است و به همین جهت باید همکاری ها پر رنگ تر و موانع اجرای سامانه های هوشمند کشاورزی برداشته شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح هوشمندسازی آبیاری در مزرعه هرمز آباد سمیرم

آغاز طرح هوشمندسازی آبیاری در مزرعه هرمز آباد سمیرم