مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-10سياسي

مقاومت کلید واژه آزادی خواهان جهان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند صبح امروز  در خطبه های عبادی و سیاسی نماز عید سعید قربان در دماوند اظهار کرد: یکی از اسرار قربانی ذبح کردن و قطع علاقه از مادیات؛ بریدن گلوی طمع، حرص و آز و هر رذیله و صفت بداخلاقی و تسلیم اوامر الهی شدن و فدا کردن مال و جان و آبرو در راه خدا است.

وی افزود: درس پیامبران الهی برای ما درس مبارزه با طاغوت بیرون و هوای نفس درون و تبعیت از دستور خدای متعال است و مبارزه با شیاطین جن و انس جهاد مقدسی بوده که میراث انبیای الهی برای بشریت است .

امام جمعه دماوند تصریح کرد: مسلمین برای سعادتمندی و عزت داشتن باید وحدت و معنویت خود را حفظ کنند و همیشه بیدار باشند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی ادامه داد: مقام معظم رهبری در پیام حج خود کار قدرت های استکباری و آمریکا را جنگ افروزی و وسوسه گری و خبرچینی سیاسی و تهدید و تطمیع دانستند تا دنیای اسلام را از مسیر بیداری و سعادت خود جدا کند.

وی بیان کرد: جوانان دنیای اسلام باید با امید و اعتماد به نفس مقابل دشمنان و در جنگ های نرم و سخت جهاد کنند و خسته نشوند.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: مقاومت کلید واژه پیروزی مسلمین و آزادی خواهان جهان بوده که با ایمان و توکل و جهاد آمیخته و عجین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت کلید واژه آزادی خواهان جهان است

مقاومت کلید واژه آزادی خواهان جهان است