مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 09:372022-07-10سياسي

تفرقه افکنی با زبان یا قلم مردود است


نباید اجازه داد شیطان و شیاطین برای تفرقه افکنی فرصت حاصل کنند و این کار چه با زبان و چه با قلم باشد مردود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امروز در خطبه های نمازعید قربان بیان کرد: مهم نیست جملات تفرقه افکن از دهان چه کسی خارج می شود؛ بلکه مهم این است که اصل وحدت حفظ شود.

وی اظهار داشت: مهم این است اتحاد بر اساس فرمایشات رهبری و امام راحل حفظ و روز به روز تقویت شود و این موضوع باید بین مسئولین شهرستان و استانی تسری پیدا کند.

خطیب جمعه قشم با بیان اینکه علمای شهرستان در هر جایی از شهرستان قشم در روز عید قربان، نماز را برپا می کنند، افزود: این اقدام ارزشمند نشان دهنده شکوه، عظمت اتحاد و همبستگی مسلمانان است و هر جایی این روحیه باشد، دلها به هم نزدیک می شود و تقضل الهی حاصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر جا فهم مشترک نسبت به استعدادها، ظرفیت های منطقه ای و ملی و همفکری و همبستگی وجود داشته باشد می توان رشد هر منطقه را به نظاره نشست، اضافه کرد: شکست های سریالی که در عرصه های مختلف خصوصا سایبری دشمن تجربه می کند، نشان از همدل بودن فرزندان انقلاب مقابل دشمنان است.

امام جمعه قشم بیان کرد: فهم مشترکی که در جبهه مقاومت نسبت به دشمن وحشی رژیم صهیونیستی ایجاد شده خوب است؛ ولی آنچه باعث نگرانی است، عدم فهم س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرقه افکنی با زبان یا قلم مردود است

تفرقه افکنی با زبان یا قلم مردود است